مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-25سياسي

آغاز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد از آغاز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان همزمان با 5 آذرماه روز بسیج مستضعفان و هفته بسیج خبر داد.

- مجید درویشی چهارشنبه 5 آذرماه در مراسم آغاز طرح عملیاتی قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 از امروز با شعار هر خانواده، یک پایگاه سلامت به صورت محله محور و خانواده محور در اسدآباد آغاز شد.

وی تصریح کرد: در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به آمار مشخص مبتلایان به کرونا بسیج و سپاه با خدمات ارزشمند و ارزنده خود از طریق پایگاه های مقاومت محلی و خانه های بهداشت محله، مردمی را که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، به صورت کمک های مؤمنانه و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خدمات خواهند داد.

درویشی افزود: در ذیل قرارگاه سردار حاج قاسم سلیمانی چهار کمیته حمایت و قرنطینه، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی و پایش و نظارت قرار داشته و کمیته عملیاتی محله محور نیز با سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی به صورت مجزا به عنوان بازوی اجرایی مصوبات که در قرارگاه عملیاتی صورت می گیرد، این کمیته را اجرا خواهد کرد.

امام جمعه شهر اسدآباد هم یادآور شد: بسیج ثروتی بزرگ و نیرویی کارآمد و همیشه آماده و پا در رکاب برای تمامی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اسدآباد

آغاز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اسدآباد