مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-25بين الملل

پیام نخست وزیر اتیوپی به جهان: قدردان نگرانی ها هستیم، دخالت نکنید!


نخست وزیر اتیوپی در واکنش به درخواست های بین المللی برای توقف کشتار در منطقه تیگرای، با انتشار بیانیه ای از جامعه جهانی خواست در امور داخلی این کشور دخالت نکنند.

- پیام نخست وزیر اتیوپی به جهان: قدردان نگرانی ها هستیم، دخالت نکنید! نخست وزیر اتیوپی در واکنش به درخواست های بین المللی برای توقف کشتار در منطقه تیگرای، با انتشار بیانیه ای از جامعه جهانی خواست در امور داخلی این کشور دخالت نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رادیو فانا ، آبی احمد، نخست وزیر اتیوپی چند ساعت پس از درخواست سازمان ملل از این کشور برای توقف درگیری در منطقه تیگرای و حمایت از غیرنظامیان، با انتشار بیانیه ای شدید اللحن خطاب به جامعه جهانی ضمن مخالفت با هر گونه دخالت خارجی، تاکید کرد: اتیوپی قادر به مدیریت امور داخلی و ویژه خود هست.

نخست وزیر اتیوپی در این بیانیه اظهار کرد: بابت ابراز نگرانی ها و توصیه های دوستانمان قدردان هستیم اما با هر گونه دخالت در امور داخلی خود مخالفیم، بر این اساس از جامعه جهانی دعوت می کنیم طبق قوانین بین المللی از هرگونه مداخله ناخوشایند و غیرقانونی خودداری ورزیده و به اصل عدم دخالت در امور داخلی دیگران احترام بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نخست وزیر اتیوپی به جهان: قدردان نگرانی ها هستیم، دخالت نکنید!

پیام نخست وزیر اتیوپی به جهان: قدردان نگرانی ها هستیم، دخالت نکنید!