مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-25سياسي

حسین زهی: افزایش قیمت مرغ و گوشت فاقد هر هرگونه مبنا است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گرانی های اخیر اقلام ضروری تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند افزایش قیمت بسیاری از مایحتاج مردم نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز فاقد هرگونه مبناست.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گرانی های اخیر اقلام ضروری تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند افزایش قیمت بسیاری از مایحتاج مردم نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز فاقد هرگونه مبناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند افزایش قیمت بسیاری از مایحتاج مردم نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز فاقد هرگونه مبنا است؛ پس چگونه می شود توجیه کرد با آغاز قرنطینه عمومی از اول آذر به جای نظارت بر بازار و تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی و ترغیب مردم به در خانه ماندن، قیمت مرغ به عنوان آخرین و ارزان ترین منبع پروتیینی یک شبه افزایش پیدا کند و از سفره کوچک شده مردم پر بکشد؟ وی افزود: آیا اینگونه می شود مردم را در خانه نگه داشت؟ دوستان در دولت حداقل برای مردم دورنمایی برای توقف یا رو به کاهش نهادن قیمت ها ترسیم کنند تا اینگونه امنیت روانی و زیستی آنها را به مخاطره نیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زهی: افزایش قیمت مرغ و گوشت فاقد هر هرگونه مبنا است

حسین زهی: افزایش قیمت مرغ و گوشت فاقد هر هرگونه مبنا است