مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-25سياسي

رییس جمهور عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت را منصوب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، - حسن روحانی در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، یکتا اشرفی را به عنوان عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، یکتا اشرفی را به عنوان عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سرکار خانم دکتر یکتا اشرفی به استناد جزء (ب) بند (1) ماده (64) و بند (2) ماده (55) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های اصل (44) قانون اساسی مصوب 1386.

11.

8 مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت منصوب می شوید.

توفیق شما و سایر اعضای آن شورا را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت را منصوب کرد

رییس جمهور عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت را منصوب کرد