مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25سياسي

خبر خوب/ خرید کفش برای کودکان مناطق محروم نیشابور توسط یک طلبه بسیجی


یک طلبه جوان بسیجی با کمک مرکز نیکوکاری امام حسن عسگری (ع) نیشابور بانی خرید 55 جفت کتانی برای فرزندان اقشار آسیب پذیر نیشابور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، سید ابوالفضل حسینی یک طلبه بسیجی با شناسایی 190 خانواده های آسیب دیده از کرونا در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر نیشابور، متوجه می شود که بسیاری از فرزندان این خانواده ها کفشی به پا نداشته و در این فصل سرد با دمپایی از خانه هایشان بیرون می روند.

این طلبه بسیجی با بررسی بیشتر متوجه می شود، تعداد این بچه های بدون کفش در آخرین ماه فصل خزان 55 دختر و پسر است، از این رو به همت مرکز نیکوکاری امام حسن عسگری(ع) و کمک خیرین این شهرستان برای فرزندان خانواده های آسیب دیده از کرونا کفش می خرد.

از این 55 جفت کفش کتانی، به 35 پسر و 15 دختر که در یکی از مناطق حاشیه ای و محروم نیشابور زندگی می کنند، اهدا می شود.

حسینی با شناسایی اقشار آسیب دیده از کرونا در مناطق کم برخوردار نیشابور به جمع آوری کمک های مردمی، مراکز نیکوکاری و خیرین پرداخته، با توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، پرداخت اجاره خانه ها، خرید دارو و اقلام پزشکی، پرداخت هزینه جراحی های ضروری و ویزیت پزشکان، توزیع لوازم تحریر و خرید جهیزیه مرهمی بر آلام خانواده های نیازمند می نهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب/ خرید کفش برای کودکان مناطق محروم نیشابور توسط یک طلبه بسیجی

خبر خوب/ خرید کفش برای کودکان مناطق محروم نیشابور توسط یک طلبه بسیجی