مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25سياسي

خدمت رسانی بسیجیان در محلات کم برخوردار/ «کاروان آوای خدمت» در ملایر


بسیجیان ملایری در قالب «کاروان آوای خدمت» اقدام به خدمت رسانی در محلات کم برخوردار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان ملایری از صبح امروز در قالب کاروان آوای خدمت نمادی از بسیجی بودن در راستای خدمت به نیازمندان در محلات کم برخوردار را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در حاشیه برگزاری این طرح در جمع خبرنگاران ضمن تبریک 5 آذرماه و هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج بیش از یکصد برنامه مختلف در شهرستان ملایر در حال اجراست که یکی از مهمترین برنامه ها خدمات رسانی بسیجیان در قالب کاروان آوای خدمت است.

سید جواد حسینی به برگزاری همایشی که هر سال در روز 5 آذرماه با حضور بسیجیان برگزار می شود اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه لغو و به جای آن کاروانی با عنوان آوای خدمت در شهرستان ارائه خدمات دارد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در راستای اجرای طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمان  و با هدف خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتربرخوردار شهرستان در حال اجراست گفت: 20 گروه جهادی هر گروه متشکل از ده نفر از بسیجیان شهرستان در این طرح حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: انجام مشاوره در خصوص پیشگیری از کرونا و رعایت موارد بهداشتی، توزیع ماسک رایگان، ویزیت رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی بسیجیان در محلات کم برخوردار/ «کاروان آوای خدمت» در ملایر

خدمت رسانی بسیجیان در محلات کم برخوردار/ «کاروان آوای خدمت» در ملایر