مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25سياسي

نقش مؤثر بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی ستودنی است


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف حراست از ارزش های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی و حجمه های دشمنان بسیارمؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آستانه فرا رسیدن 5 آذر سالروز تشکیل بسیج، ضمن تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان سلامت بر اهمیت، ارزش و جایگاه والای بسیج در تمام عرصه های مختلف اشاره داشت و افزود: با فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پنجم آذر با عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است که امروز آثار ارزشمند تشکیل این نهاد از جمله در مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است.

مظفری با بیان اینکه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی پیش بینی کرده بود که در عرض کمتر از چند ماه نظام نو پای انقلاب اسلامی را با شکست مواجه خواهد کرد، اظهار داشت: حضور موثر و هوشمندانه بسیج در صحنه نبرد حق بر علیه باطل معادلات دشمنان را تغییر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروهای بسیجی با مقاومت، ایثار و فداکاری به گونه ای سرنوشت جنگ را تغییر دادند که این اقدام ارزشمند یک دستاورد بزرگ برای نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی ستودنی است

نقش مؤثر بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی ستودنی است