مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25سياسي

برگزاری نشست سهام عدالت استان با حضور مشاوران اجرایی کشور


جلسه سهام عدالت استان قم با حضور سه تن از مشاوران اجرایی سهام عدالت کشور در استانداری قم و به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد.

- ایسنا/قم جلسه سهام عدالت استان قم با حضور سه تن از مشاوران اجرایی سهام عدالت کشور در استانداری قم و به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد.

در این جلسه، بر لزوم ثبت نام دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، در سامانه سجام تا 15 آذر ماه سال جاری تاکید شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، از نمایندگان دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه خواست، به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت، اطلاع رسانی لازم برای ثبت نام سهامداران در سامانه سجام انجام گیرد.

عادل علیپور افزود: ضرورت دارد فرایند اجرای آزاد سازی سهام عدالت با تشکیل مجمع فوق العاده سهام عدالت، تکمیل شود و پیش شرط تشکیل مجمع، احراز هویت حداقل 50 درصد سهامداران در سامانه سجام است.

معاون اقتصادی استاندار قم در این جلسه از نمایندگان دستگاههایی که بیشترین مشمولین سهام عدالت را دارند خواست، گزارشی مکتوب از عملکردخود در زمینه اطلاع رسانی به مشمولین به استانداری ارسال کنند.

در این جلسه مشاوران سهام عدالت کشور به تبیبن مباحث مربوطه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست سهام عدالت استان با حضور مشاوران اجرایی کشور

برگزاری نشست سهام عدالت استان با حضور مشاوران اجرایی کشور