مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25سياسي

تهیه لیستی از هتل ها و مهمانسرا ها برای قرنطینه بیماران کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس اورژانس کشور که مسئولیت امور پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی را نیز برعهده دارد، از تهیه لیستی از هتل ها و مهمانسرا ها برای قرنطینه بیماران کرونایی خبر داد و گفت: - رییس اورژانس کشور که مسئولیت امور پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی را نیز برعهده دارد، از تهیه لیستی از هتل ها و مهمانسرا ها برای قرنطینه بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هدف ما از این طرح بحث قرنطینه، جداسازی مبتلایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس اورژانس کشور که مسئولیت امور پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی را نیز برعهده دارد، از تهیه لیستی از هتل ها و مهمانسرا ها برای قرنطینه بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هدف ما از این طرح بحث قرنطینه، جداسازی مبتلایان است.

قرنطینه افراد در محیط هایی مانند هتل باعث حفظ کرامت هموطنان خواهد شد و افرادی که دارای توان مالی مناسب نیستند و نمی توانند قرنطینه را رعایت کنند، این طرح کمک کننده خواهد بود.

کولیوند که طی روز های گذشته وزیر بهداشت در حکمی مسئولیت امور پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا (طرح شهید قاسم سلیمانی) را بر او محول کرد، در اولین جلسه این طرح گفت: یکی از علت های افزایش بیماران مبتلا به کرونا نبود توان رعایت قرنطینه در خانواده ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه لیستی از هتل ها و مهمانسرا ها برای قرنطینه بیماران کرونایی

تهیه لیستی از هتل ها و مهمانسرا ها برای قرنطینه بیماران کرونایی