مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-25سياسي

لزوم استفاده از فضای مجازی برای ارائه خدمات در کانون های خدمت رضوی


مسئول کانون های خدمت رضوی استان یزد به تبعات شیوع کرونا و محدودیت های به وجود آمده برای خدمت اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای ارائه خدمت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید در دستور کار جدی مسئولین کانون های خدمت رضوی استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر محمدحسین رحیمی نسب شامگاه دیروز در نشست ویدئو کنفرانسی در نشست مجازی شورای معاونین و دبیران کانون های مرکزی خدمت رضوی استان، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره خدمت رضوی این مهم را  یکی از راه های استفاده از ایده ها و نظرات خادمیاران برشمرد و اظهار کرد: حضور در جشنواره خدمت رضوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زمینه بروز و تبلور ایده ها و خلاقیت ها را فراهم می کند.

وی زمان ارسال آثار به جشنواره را 15 مهر تا 30 دیماه امسال دانست و افزود: کانون های محلی و خادمیاران برای حضور در جشنواره باید به سامانه خادمیاری مراجعه و ایده و پیشنهادهای خود در فعالیت های موفق ثبت کنند.

مسئول کانون های خدمت رضوی استان یزد با بیان این که ایده های ثبت شده باید در قالب بسته جامع خدماتی و با رویکرد حال و هوای امام رضایی در بین خانواده های جامعه هدف طراحی شوند، گفت: نیاز است کانون های خدمت رضوی خادمیاران مستعد را به عنوان رابط فضای مجازی به روابط عمومی دفتر آستان معرفی کنند تا برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فضای مجازی برای ارائه خدمات در کانون های خدمت رضوی

لزوم استفاده از فضای مجازی برای ارائه خدمات در کانون های خدمت رضوی