مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-25سياسي

4850 تذکر و 250 جریمه در طرح محدودسازی ترددها در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح هوشمند مدیریت محدودسازی ترددها همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح هوشمند مدیریت محدودسازی ترددها همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تا به امروز 4 هزار و 850 مورد تذکر و 250 فقره جریمه در رابطه با اجرای این طرح در سطح استان داشته ایم.

سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی در خصوص اجرای طرح هوشمند مدیریت محدود سازی ترافیک افزود: طرح هوشمند مدیریت محدودسازی ترددها و تجمعات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور از اول آذرماه در سطح معابر و محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: تردد در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و اعمال قانون از طریق پلیس های راه و راهور در سطح این شهرستان ها صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تردد در شهرستان های زرد کماکان در وضعیت عادی قرار دارد و پلیس مشکلی را در رابطه با ورود و خروج به این شهرستان ها ندارد و اما در رابطه با شهرستان های با وضعیت قرمز هرگونه ورود منجر به اعمال جرایم سختگیرانه و اعمال جرایم به مبلغ یک میلیون تومان خواهد بود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4850 تذکر و 250 جریمه در طرح محدودسازی ترددها در کهگیلویه و بویراحمد

4850 تذکر و 250 جریمه در طرح محدودسازی ترددها در کهگیلویه و بویراحمد