مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-25اقتصادي

صنایع پایین دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد


استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های خوب استان در حوزه انرژی گفت: صنایع پایین دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد و باید از این ظرفیت ها برای توسعه سرمایه گذاری استفاده شود.

وی از احداث شهرک صنعتی در محدوده های بنک و کنگان خبر داد و اضافه کرد: به منظور توسعه اشتغال و بهره گیری از ظرفیت های موجود باید شهرک ها و نواحی صنعتی گسترش یابد.

استاندار بوشهر ادامه داد: صنایع پایین دستی گاز و پتروشیمی از نظر زیست محیطی دارای وضعیت بهتری نسبت به دیگر صنایع هستند و اشتغال زایی بالایی در پی خواهند داشت.

وی با تأکید بر توسعه صنایع پایین دستی در شهرستان های مختلف استان بوشهر بیان کرد: لازمه توسعه صنایع پایین دستی گاز در استان بوشهر ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی است.

گراوند بابیان اینکه شهرک های صنعتی باید در شهرستان های هم جوار پارس جنوبی توسعه یابد افزود: جنوب استان بوشهر فرصت بسیار خوبی برای توسعه صنایع گاز و پتروشیمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع پایین دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد

صنایع پایین دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد