مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-25اقتصادي

صادرات محصولات گلخانه ای همدان به کشورهای حاشیه خلیج فارس


مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه در سال جاری بیش از 35 هکتار گلخانه در استان احد اث شده است گفت: در حال حاضر محصولات گلخانه ای استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق صادر می شود.

-  حجت الله شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در سال جاری بیش از 35 هکتار گلخانه در استان احداث شده است اظهار کرد: سطح گلخانه های استان در سال گذشته  132 هکتار با  تولید بالغ بر 46 هزار تن محصول گلخانه ای بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 بیش از 25 هکتار گلخانه به سطح گلخانه های استان اضافه شده است افزود: با احداث این میزان گلخانه یک هزار و 450 شغل در بخش کشاورزی استان ایجاد شد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از بیمه محصولات گلخانه ای خبر داد و گفت: صادرات محصولات گلخانه ای استان از سال 97 آغاز و در سال جاری نیز به کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق محصول صادر شده است.

  وی با تأکید بر اینکه بیشترین سطح کشت محصولات گلخانه ای استان گوجه فرنگی، خیار و فلفل دلمه ای است یادآور شد: در حال حاضر محصولات دیگری همچون سبزیجات برگی نیز در گلخانه های استان کشت می شود اگرچه در آینده نزدیک به دنبال احداث شهرک گلخانه ای سبزی در همدان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات گلخانه ای همدان به کشورهای حاشیه خلیج فارس

صادرات محصولات گلخانه ای همدان به کشورهای حاشیه خلیج فارس