مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-25اقتصادي

هدفمندسازی واردات به حمایت از تولید داخل منجر می شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفمندسازی واردات پیش زمینه ای برای اتخاذ سیاست های حمایتی از تولید داخل است.

- هادی بیگی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به دیدار خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مدتی است موضوع حمایت از تولید داخل در دستور کار بنده است و جلسات متعددی با سازندگان کالای داخلی  و کارشناسان گذاشته و به نتایجی رسیده ام.

وی افزود: در جلسه ای که  با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتم از جمله مواردی که مطرح شد بحث هدفمند کردن  واردات بود که کالایی که وارد می شود چه کاربردی داشته و بناست که در کجا استفاده شود و  آیا امکان تولید به صرفه این کالا در داخل وجود دارد یا خیر؟ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفمندسازی واردات پیش زمینه ای برای اتخاذ سیاست های حمایتی از تولید داخل است و از آن جا که سابق بر این در این خصوص با وزارت نفت و شرکت های تابعه توافقاتی داشته  مقرر شد وزیر صمت نماینده ای از طرف وزارتخانه معرفی کند تا با همراهی نماینده وزارت نفت کارها را جلو ببریم و  زمینه را برای تهیه طرحی منسجم و اجرایی که مورد توافق دولت و مجلس باشد فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بازدید از یکی از گمرک ها و همچنین سامانه تجارت وزارت صمت از برنامه های هفته بعد برای ادامه این کار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمندسازی واردات به حمایت از تولید داخل منجر می شود

هدفمندسازی واردات به حمایت از تولید داخل منجر می شود