مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-25پزشكي

اجرای طرح ناظران سلامت برای نبرد با کرونا در ساوه


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه از اجرای طرح ناظران سلامت با مشارکت دانشکده علوم پزشکی با هدف حفظ و صیانت از سلامت مردم در مقابل سرایت کروناویروس خبر داد.

- اجرای طرح "ناظران سلامت" برای نبرد با کرونا در ساوه ایسنا/مرکزی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه از اجرای طرح " ناظران سلامت" با مشارکت دانشکده علوم پزشکی با هدف حفظ و صیانت از سلامت مردم در مقابل سرایت کروناویروس خبر داد.

سیدلقمان حسینی امروز چهارشنبه پنجم آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر ساوه با بازرسان سلامت محیط کار دانشکده علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ناظران سلامت با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه اجرایی می شود، افزود: با آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در ساوه همزمان با سراسر کشور توسط اعضای جوانان و داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر تاکنون 160 مورد بازدید از اصناف مختلف که مجاز به فعالیت بوده اند انجام و با ارائه توصیه ها و نکات بهداشتی و دعوت صاحبان صنوف به رعایت پروتکل های بهداشتی، چک لیست های بهداشتی مربوطه تنظیم تکمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ناظران سلامت برای نبرد با کرونا در ساوه

اجرای طرح ناظران سلامت برای نبرد با کرونا در ساوه