مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-25پزشكي

تزییین و طرز تهیه زرشک پلو با مرغ، مجلسی همراه هویج


تنوع غذاهای ایرانی به قدری رضایت بخش است که با هر ذائقه و سلیقه ای که باشید، در نهایت می توانید غذای مطلوب خود را پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آف دکور، یکی از غذاهای ایرانی اصیل که می توان دروعده های غذایی اصلی آن را میل کرد، زرشک پلو با مرغ است که در همه نوع مهمانی می توانید آن را سرو کنید.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ بسیار ساده است و در مدت زمان کمتر از 1 ساعت می توانید آماده سازی این غذا را انجام دهید و برای پختن و جا افتادن مرغ و برنج هم حدود یک ساعت زمان نیاز است.

در ادامه دستور پخت زرشک پلو با مرغ را آموزش خواهیم داد و مواد لازم برای تهیه این غذای لذیذ را مشاهده خواهید کرد.

البته مقادیری که مشاهده می کنید با نسبت های مشخصی به کار رفته اند تا طعم دلچسبی به غذا بدهند و چنانچه بخواهید غذا را برای تعداد نفرات کمتر یا بیشتر تهیه کنید باید با رعایت نسبت ها، مقدار مواد اولیه را تغییر دهید.

مواد لازم برای تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی برنج :4 پیمانه مرغ :4 تکه پیاز خرد شده نگینی : 1 عدد زرد چوبه :1 قاشق مربا خوری نمک : 1 قاشق چای خوری رب گوجه فرنگی : 1 قاشق غذاخوری زعفران دم کرده غلیظ : 4 قاشق غذاخوری آبلیمو : 1 قاشق غذاخوری گلاب : 1 قاشق غذا خوری زرشک :1 پیمانه شکر :2 تا 3 قاش غذاخوری خلال پسته :100 گرم طرز تهیه زرشک پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزییین و طرز تهیه زرشک پلو با مرغ، مجلسی همراه هویج

تزییین و طرز تهیه زرشک پلو با مرغ، مجلسی همراه هویج