مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-25اقتصادي

با خروج لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری؛ قیمت بازار کاهش یافت


مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت خارج شدن لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری و واگذاری نرخ گذاری این کالا توسط واحدهای تولیدی را عامل کاهش اختلاف قیمت بازار آزاد، - با خروج لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری؛ قیمت بازار کاهش یافت مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت خارج شدن لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری و واگذاری نرخ گذاری این کالا توسط واحدهای تولیدی را عامل کاهش اختلاف قیمت بازار آزاد، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر آبان ماه بود که پس چند هفته بحث بر سر افزایش قیمت کارخانه ای تایر خودروهای سواری بر اساس قیمت تمام شده و متناسب با سود مجاز، نهایتا مصوبه افزایش قیمت ابلاغ و اجرایی شد و قیمت گذاری به واحدهای تولیدکننده و البته تحت نظارت سازمان حمایت واگذار شد.

با توجه به تغییرات نرخ ارز از ابتدای سال جاری، تولیدگان لاستیک و فعالان این حوزه معتقد بودند که تولید دیگر با قیمت های قبلی صرفه اقتصادی ندارد، بنابراین اتحادیه تولیدکنندگان تایر برای افزایش قیمت مواداولیه لازم، افزایش درصدی را خواستار شدند.

پس از بررسی های لازم توسط نهادهای مربوطه همچون وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار، نهایتا با طبق نوسان افزایشی عوامل موثر بر قیمت تمام شده تایرهای داخلی، با افزایش 50 درصدی قیمت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خروج لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری؛ قیمت بازار کاهش یافت

با خروج لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری؛ قیمت بازار کاهش یافت