مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-25اجتماعي

فردا سامانه جدید بارشی وارد اصفهان می شود/ افزایش 3 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه جدید بارشی از فردا وارد استان اصفهان می شود و تا روز یکشنبه فعالیت خواهد داشت.

- حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا امشب در اکثر نقاط استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس تا اوایل فردا در اکثر مناطق استان اصفهان وضعیت جوی قسمتی ابری، مه آلود، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی افزایش آلاینده ها در کنار مه آلودگی هوا پیش بینی می شود، تصریح کرد: از فردا با نفوذ سامانه بارشی شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

وی افزود: همچنین از فردا بارش باران و برف را در استان اصفهان خواهیم داشت و این سامانه تا اواخر روز یکشنبه فعالیت خود را در استان ادامه خواهد داد.

فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه در اصفهان علی عسگریان با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه از اواخر روز پنجشنبه تا اوایل روز جمعه و اواسط روز شنبه تا اواخر روز یکشنبه خواهد بود، اضافه کرد: کولاک برف، مه آلودگی، اختلال در تردد جاده ای و شهری نیز در این بازه زمانی برای اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا سامانه جدید بارشی وارد اصفهان می شود/ افزایش 3 درجه ای دما

فردا سامانه جدید بارشی وارد اصفهان می شود/ افزایش 3 درجه ای دما