مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-25سياسي

دولت در ریل تعیین شده از سوی مجلس، حرکت کند


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: دولت باید در ریلی که مجلس تعیین می کند حرکت کند و تابع و تسلیم قانون باشد و گرنه مجلس او را بر سر خط قانون می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 5 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: سلام و صلوات خدا و پیامبر و خاندان رسالت بر راست قامتان تاریخ، شهیدان حماسه آفرین خاصه شهدای محراب تبریز آیت الله قاضی طباطبایی و  آیت الله مدنی و سرداران شهید لشکر عاشورا باکری، شفیع زاده، یاغچیان و تجلایی و سردار جبهه مقامت شهید حاج قاسم سلیمانی، هفته بسیج را گرامی می دارم، رهبر معظم انقلاب بسیج را  ثروتی بزرگ و ذخیره خداداد ملت خواندند.

 در اولین نطقم در مجلس یازدهم یاد میکنم از اولین شهید مجلس، حاجی میرزا ابراهیم آقا نماینده تبریز در مجلس اول مشروطه که در جریان به توپ بستن مجلس توسط محمدعلی شاه خائن تا آخرین گلوله با استبداد جنگی  و به شهادت رسید.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هم چنین یاد می کنم از مردی بزرگ از تبار مصلحان تاریخ عالمی بیدار و  بیدارگر که یکصد سال از شهادت او می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در ریل تعیین شده از سوی مجلس، حرکت کند

دولت در ریل تعیین شده از سوی مجلس، حرکت کند