مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-25اقتصادي

آرزوی خرید خانه به دل کارگران ماند!


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید اگر مسکن ملی به شکل عملی به اجرا درآید بخش اعظمی از تقاضای مسکن در جامعه جمع آوری می شود و کارگران را به خانه دار شدن امیدوار می کند.

- رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید اگر مسکن ملی به شکل عملی به اجرا درآید بخش اعظمی از تقاضای مسکن در جامعه جمع آوری می شود و کارگران را به خانه دار شدن امیدوار می کند.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا درباره ورود کارگران به عرصه ساخت مسکن ابراز عقیده کرد و گفت: ساخت مسکن در توان کارگران و طبقات متوسط جامعه نیست و اساسا امکان آن در شرایط حاضر وجود ندارد، چون مقدمه ساخت مسکن داشتن زمین است که بیشتر مردم و کارگران فاقد زمین هستند و زمین هم در دست وزارت راه و شهرسازی است.

از طرفی اگر زمین رایگان به کارگران واگذار شود آورده ای ندارند که با آن خانه بسازند چون با حقوق دو میلیون و 800 هزار تومانی نه می توانند پس انداز کنند نه از عهده پرداخت اقساط بانکی با سود 18 درصد بر آیند.

خرید خانه برای کارگران در حد آرزو باقی ماند وی تصریح کرد: متاسفانه بحث مسکن به عنوان یک کالای لوکس در جامعه جا افتاده است و با افزایش قیمتی که به یکباره و به طرز عجیبی در یکسال گذشته در این بخش به وجود آمد بسیاری از گروههای کم درآمد از جمله کارگران نه تنها در اجاره مسکن دچار مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی خرید خانه به دل کارگران ماند!

آرزوی خرید خانه به دل کارگران ماند!