مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-25سياسي

مرکز مدیریت توزیع محصولات خانگی و خرد در اصفهان راه اندازی شد


معاون هماهنگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از راه اندازی مرکز مدیریت توزیع محصولات خانگی و خرد با هدف حمایت از این نوع مشاغل در اصفهان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

- اصفهان - معاون هماهنگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از راه اندازی مرکز مدیریت توزیع محصولات خانگی و خرد با هدف حمایت از این نوع مشاغل در اصفهان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ مرتضی عمومهدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به راه اندازی نخستین مرکز مدیریت توزیع محصولات خانگی و خرد در اصفهان اظهار داشت: این مرکز با هدف حمایت از مشاغل خرد و خانگی در هفته بسیج راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مرکز مدیریت توزیع محصولات خانگی و خرد با عنوان یاس از مجموعه راسته بازار است، ابراز داشت: این فروشگاه قرار است از تولید سه هزار قلم کالا در 11 استان کشور پشتیبانی کند.

معاون هماهنگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه از زمان پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و دیگر اقشار تولیدات انجام شده در برخی موارد استانداردهای لازم را نداشت، اضافه کرد: بر این اساس ساماندهی این امر و استانداردسازی محصولات تولیدی توسط این افراد را در دستور کار قرار داده و این مرکز را راه اندازی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مدیریت توزیع محصولات خانگی و خرد در اصفهان راه اندازی شد

مرکز مدیریت توزیع محصولات خانگی و خرد در اصفهان راه اندازی شد