مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:402020-11-25سياسي

قرائت دعای دسته جمعی گیلانیان برای رفع ویروس منحوس کرونا


قرائت دسته جمعی دعای فراز هفتم صحیفه سجادیه در قالب طرح عملیاتی سردار «شهید قاسم سلیمانی» هر هفته چهارشنبه برای دفع ویروس کرونا در گیلان انجام می شود.

- رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: قرائت دسته جمعی دعای فراز هفتم صحیفه سجادیه در قالب طرح عملیاتی سردار شهید قاسم سلیمانی هر هفته چهارشنبه برای دفع ویروس کرونا در گیلان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آثار ویژه دعا، اظهار کرد: دعا کردن برای رفع بلا و ارتقای روحیه سفارش می شود و آثار مثبتی در زندگی انسان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: در راستای طرح عملیات مشترک سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار نهضت مواسات و همدلی، تصمیم بر این شد تا فرارسیدن سالروز شهادت این شهید گرانقدر با توجه به محدودیت های تجمع توسط مؤمنین در منازل در چهارشنبه های هر هفته دعای هفتم صحیفه سجادیه خوانده شود.

وی، تصریح کرد: در این روز که روز زیارتی امام رضا (ع) تلقی می شود با توسل به این امام رئوف این دعا در بیش از دو هزار خانه رأس ساعت 20 به صورت هماهنگ قرائت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت دعای دسته جمعی گیلانیان برای رفع ویروس منحوس کرونا

قرائت دعای دسته جمعی گیلانیان برای رفع ویروس منحوس کرونا