مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-25سياسي

هدف طرح شهید سلیمانی تغییر وضعیت قرمز قم است


فرماندار قم هدف اصلی طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) را مبارزه خانه به خانه با کرونا و تغییر وضعیت قم از وضعیت فعلی قرمز به وضعیت های خفیف تر اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به این که نشست های هماهنگی طرح مدیریت جامع تجمع ها و ترددها قبل از آغاز این طرح برگزار شده است اظهار کرد: ما همچنان و حداکثر به صورت یک روز در میان، جلسات هماهنگی خود را در قرارگاه مبارزه با (ره) متجلی شده و به دنبال ایجاد هم افزایی بین مراکز بهداشت و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج است.

فرماندار قم ادامه داد: در این راستا، نشست های توجیه نیروهای بسیجی از سوی مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان و مسؤولان مرکز بهداشت انجام شده و شهر قم نیز برای پایش سلامتی به 5 منطقه تقسیم شده است.

وی تشکیل برخی کمیته ها برای پشتیبانی از مراکز بهداشت استان را اقدام دیگری در این زمینه دانست و اضافه کرد: تلاش دیگر در این راستا، استفاده از ظرفیت خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تأمین و توزیع ماسک، گان، مواد ضد عفونی کننده و همچنین اقلام غذایی در بین محله های کمتربرخوردار، خانواده های بی بضاعت و همچنین اقشار آسیب پذیر استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف طرح شهید سلیمانی تغییر وضعیت قرمز قم است

هدف طرح شهید سلیمانی تغییر وضعیت قرمز قم است