مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-25اجتماعي

سامانه بارشی جدید از فردا وارد همدان می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی جدید از روز پنج شنبه وارد استان همدان شده و تا اواسط هفته آینده فعال خواهد بود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی جدید از روز پنج شنبه وارد استان همدان شده و تا اواسط هفته آینده فعال خواهد بود.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت آب و هوای آخر هفته همدان اظهار کرد: سامانه بارشی جدید از روز پنج شنبه وارد استان همدان شده و تا اواسط هفته آینده فعال خواهد بود و در روزهای پنج شنبه، شنبه و یکشنبه شدت بارندگی بیشتر از روزهای دیگر است.

وی با بیان اینکه این سامانه جدید نسبت به سامانه قبلی ضعیف تر بوده اما سامانه نسبتاً فعالی است، افزود: بارندگی ها در ارتفاعات به صورت برف و در دیکر مناطق به صورت بارش باران خواهد بود.

زاهدی با بیان اینکه در چند روز آینده دمای هوا حوالی صفر درجه سانتی گراد با تفاضل مثبت یا منفی یک درجه سانتی گراد است، اعلام کرد: امروز -چهارشنبه 5 آذرماه- شاهد مه گرفتگی و آسمان نیمه ابری در استان همدان هستیم.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته تغییرات دمایی همدان بین منفی 2 تا 10 درجه سانتی گراد بوده است، گفت: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 14 درجه سانتی گراد گرم ترین و قهاوند با منفی 4 درجه سانتی گراد سردترین نقطه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد همدان می شود

سامانه بارشی جدید از فردا وارد همدان می شود