مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-25سياسي

عدم همکاری شورا و شهرداری با میراث فرهنگی موزه نهاوند را به تعطیلی کشاند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: عدم همکاری شورا و شهرداری با میراث فرهنگی موزه نهاوند را به تعطیلی کشاند.

- محسن جانجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: ساختمان موزه نهاوند در تملک شهرداری بوده و به صورت طرحی مشترک طی تفاهمنامه ای در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفت تا به موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند تبدیل شود اما متاسفانه از دو سال پیش شهرداری و شورا اصرار بر بازپس گیری آن داشتند که در نهایت منجر به شکایت از این اداره شد.

وی افزود: در تاریخ 20 آبان ماه دادگاه رسیدگی به شکایت شهرداری از میراث فرهنگی برگزار شد و در نهایت حکم به تخلیه مکان مورد نظر و در نتیجه تعطیلی موزه داده شد و ما هم مجبور به اجرای حکم شدیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با گلایه از شورا و شهرداری در رابطه این موضوع گفت: ما برای تبدیل این مکان به موزه و معرفی آن تلاش های زیادی داشتیم و اعتبارات زیادی در آنجا هزینه کردیم بنابراین انتظارمان این بود که این همکاری برای ادامه کار موزه که معرف تاریخ و فرهنگ کهن نهاوند بود تداوم پیدا می کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان ایجاد موزه جدید در شهرستان وجود دارد افزود: البته ما تلاش داریم مکانی جدید که مناسب موزه باشد شناسایی و راه اندازی کنیم اما شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همکاری شورا و شهرداری با میراث فرهنگی موزه نهاوند را به تعطیلی کشاند

عدم همکاری شورا و شهرداری با میراث فرهنگی موزه نهاوند را به تعطیلی کشاند