مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-25سياسي

بذل و بخشش های مالی به کمپین ترامپ کجا می رود؟


دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 را باخت، اما همچنان رأی دهندگان را با پیام ها و ایمیل های تکراری که در طلب کمک مالی به تلاش های او برای عوض کردن نتایج انتخابات هستند، - دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 را باخت، اما همچنان رأی دهندگان را با پیام ها و ایمیل های تکراری که در طلب کمک مالی به تلاش های او برای عوض کردن نتایج انتخابات هستند، بمباران می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بیزنس اینسایدر، روز سه شنبه یکی از ایمیل های کمپین ترامپ به این شرح بود: لطفاً همین حالا 5 دلار به بودجه دفاع از انتخابات کمک کنید تا چپ رادیکال را از دزدیدن این انتخابات متوقف کنید! با این وجود، اینکه موارد استفاده مبالغ فوق دقیقاً چیست، مشخص نیست.

در روزهای پس از انتخابات، صفحه مربوط به کمک های مالی کمیته آمریکا را بار دیگر عالی بگردان ترامپ اعلام کرد 60 درصد هر کمک برای پرداخت بدهی کمپین مورد استفاده قرار می گیرد.

ترامپ سپس این سهم از کمک ها را به کمیته اقدام سیاسی رهبری جدید خود سوق داد که در 9 نوامبر، سه روز پس از اعلام رقابت ریاست جمهوری به نفع بایدن توسط شبکه های خبری، تأسیس کرده بود.

جزییات بار دیگر به روز شده اند.

حالا 75 درصد ابتدایی هر کمک به آمریکا را حفظ کنید می رود، اما این مقدار با رسیدن به مبلغ 5 هزار دلار محدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذل و بخشش های مالی به کمپین ترامپ کجا می رود؟

بذل و بخشش های مالی به کمپین ترامپ کجا می رود؟