مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-25پزشكي

تولید دهان شویه گیاهی برای پیشگیری از ویروس کرونا


مدیر اجرایی شرکت دانش بنیان دارویی زولنگ رسپینا گفت: فناوران شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری موفق به تولید دهان شویه گیاهی برای پیشگیری از ویروس کرونا شدند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی بهمن ماه سال گذشته بود که جهان درگیر ویروس کرونا شد و کادر درمان در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس منحوس هستند تا بتوانند برای پیشگیری و درمان این ویروس اقدامی کنند و در حال حاضر تنها راه پیشگیری شست وشوی دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از تجمعات است اما  فناوران دانش بنیان پارک علم و فناوری مازندران توانستند موفق به تولید دهان شویه گیاهی برای پیشگیری از ویروس کرونا شوند.

 با توجه به اخبار این روزها در کشور و اثبات تاثیر شرکت دانش بنیان، دهان شویه دهان شویه ها در پیشگیری از ویروس کرونا، فناوران پارک علم و فناوری مازندران، موفق به  تولید دهان شویه گیاهی شده بودند که این روزها توسط افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است.

بنا به گفته شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری مکان تجمع اولیه ویروس کرونا  در دهان و حلق است و مطالعات محققان بین المللی نشان می دهد استفاده از دهان شویه توانایی زیادی در از بین بردن ویروس کرونا و کاهش میزان ویروس در دهان و حلق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دهان شویه گیاهی برای پیشگیری از ویروس کرونا

تولید دهان شویه گیاهی برای پیشگیری از ویروس کرونا