مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-25سياسي

تازه ترین توضیحات معاون روحانی در خصوص پرونده جانباختگان هواپیمای اوکراینی


جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه حق خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی از منظر مسئولیت مدنی و جبران های مالی به عهده معاونت حقوقی بود، - از پرداخت حقوق خانواده جانباختگان از صندوق توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسئولیت مدنی و ارزیابی خسارات مربوط به جانباختگان هواپیمای اوکراینی را به عهده داشت و بعد کیفری و مسائل جزایی در مرجع قضایی بررسی می شود.

لعیا جنیدی در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسئولیت مدنی و ارزیابی خسارات را به عهده داشت و بعد کیفری و مسائل جزایی در مرجع قضایی است و ابعاد مذاکراتی را وزارت امور خارجه پیگیری می کند، ما در خصوص حق خانواده ها از منظر مسئولیت مدنی و جبران های مالی به عهده معاونت حقوقی بود.

وی افزود: ما عرف ها و رویه های بین المللی را مدنظر قرار دادیم و عدم تبعیض براساس تابعیت و تساوی را مبنا قرار دادیم و از نظر منبع پرداخت از تمامی دستگاه های مربوطه پیگیری کردیم و با توجه به اینکه یک حادثه غیرمترقبه ای بوده است، پیشنهاداتی هم ارائه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین توضیحات معاون روحانی در خصوص پرونده جانباختگان هواپیمای اوکراینی

تازه ترین توضیحات معاون روحانی در خصوص پرونده جانباختگان هواپیمای اوکراینی