مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-25اقتصادي

احتمال کاهش قیمت مرغ در آینده نزدیک


مقرر شده است، نهاده مورد نیاز مرغداران با قیمت مصوب در اختیار مرغداران قرار گیرد و به این ترتیب در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت مرغ در استان خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان رییس اتحادیه مرغداران گیلان گفت: مقرر شده است، نهاده مورد نیاز مرغداران با قیمت مصوب در اختیار مرغداران قرار گیرد و به این ترتیب در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت مرغ در استان خواهیم بود.

فرهاد گیاهی در گفت و گو با ایسنا گفت: گرانی و کمبود نهاده ها موجب شد که مرغ با قیمت بالا به دست مصرف کننده برسد.

وی با اشاره به کاهش جوجه ریزی در شهریور و مهرماه سال جاری به دلیل افزایش قیمت نهاده ها، افزود: در این ماه ها جوجه ریزی از 120 میلیون قطعه به 104 میلیون قطعه کاهش یافت.

گیاهی ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت مرغ در استان خواهیم بود، زیرا مقرر شده است، نهاده مورد نیاز مرغداران با قیمت مصوب و به اندازه کافی در اختیار مرغداران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای نجات مرغداران از خرید نهاده ها با قیمت بازار مصوب شده است تا حداقل 70 تا 80 درصد نهاده ها مورد نیاز مرغداران با نرخ دولتی تامین شود.

رییس اتحادیه مرغداران گیلان اظهار کرد: در تولید مرغ مشکلی وجود ندارد و متوسط نیاز کشور ماهیانه 110 تا 120 تن است نوسانات در روند تولید نیست و مشکل فقط گرانی نهاده ها بود که در حال رفع آن هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش قیمت مرغ در آینده نزدیک

احتمال کاهش قیمت مرغ در آینده نزدیک