مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-25فناوري

320 ;کیلومتر فیبرنوری تا پایان دی ماه در بشاگرد و احمدی اجرا می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت : موانع تامین زیرساخت های ارتباطی طی دو هفته آینده رفع میشود تا بتوانیم تا پایان دی ماه، 320 کیلومتر فیبر نوری را در بشاگرد و احمدی به بهره برداری برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در هشتمین جلسه توسعه زیرساخت های الکترونیکی شهرستان بشاگرد که حسب دستور استاندار هرمزگان پس ازجلسه ویدیو کنفراس  بررسی  آخرین وضعیت زیرساخت های ارتباطی استان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار هرمزگان برگزار شد ، اظهار داشت : تمامی مشکلات مناطق روستایی که به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن و  داشتن مشکل در تامین برق که کار را برای اپراتورها سخت کرده بود ،  با دستور استاندار ظرف 14 روز مرتفع خواهد شد.

معاون استاندار عنوان کرد : 320 کیلومتر فیبر نوری تا پایان دی ماه در شهرستان های بشاگرد و حاجی آباد اجرا و به بهره برداری می رسد و همچنین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول به ترتیب 35 و 17 سایت را احداث و ارتقا می دهند.

شیبانی تذرجی با اشاره به  تکمیل اینترنت پرسرعت روستاهای قشم یادآور شد : ارتقای سایت روستاهای دفاری ، چاهو شرقی و گوری توسط مخابرات استان انجام و ایجاد سایت دفاری  توسط اپراتور  MTN  در هفته جاری انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 ;کیلومتر فیبرنوری تا پایان دی ماه در بشاگرد و احمدی اجرا می شود

320 ;کیلومتر فیبرنوری تا پایان دی ماه در بشاگرد و احمدی اجرا می شود