مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-25اقتصادي

خاوازی در مرز استیضاح/جهاد کشاورزی عملکرد ضعیفی در تامین نهاده داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کالا های اساسی و نقش مخرب دلالان در افزایش تورم در جامعه اظهار داشت: - وزارت جهاد کشاورزی در تامین نهاده های دامی کشور ضعیف عمل کرده است و نمی تواند در این شرایط، مقصر را وزارت صمت بداند و از کنترل اوضاع بازار دام و طیور و مدیریت توزیع نهاده های دامی شانه خالی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کالا های اساسی و نقش مخرب دلالان در افزایش تورم در جامعه اظهار داشت: تامین نهاده های دامی یکی از الزامات برای کنترل قیمت ها محصولات پروتیینی همچون مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، شیر و .

است و متاسفانه با توجه به هرج و مرج به وجود آمده در طول ماه های گذشته در بازار نهاده های دامی و نقش مخرب دلالان جهت فروش این نهاده ها با قیمت بالا به تولیدکنندگان و دامداران، امروز با بحرانی همچون افزایش قیمت سرسام آور مرغ مواجه هستیم که نسبت به ماه های گذشته، رشد قیمتی زیاد و تعجب آوری داشته است.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی در تامین نهاده های دامی کشور ضعیف عمل کرده است و نمی تواند در این شرایط، مقصر را وزارت صمت بداند و از کنترل اوضاع بازار دام و طیور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاوازی در مرز استیضاح/جهاد کشاورزی عملکرد ضعیفی در تامین نهاده داشته است

خاوازی در مرز استیضاح/جهاد کشاورزی عملکرد ضعیفی در تامین نهاده داشته است