مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-25اقتصادي

نصف ظرفیت مسافری خطوط ریلی فارس استفاده می شود


مدیرکل راه آهن فارس اعلام کرد که در پی شیوع بیماری کرونا واعمال پروتکل های بهداشتی به ویژه در راستای اجرای طرح جامع هوشمند محدودیت ها تنها از 50 درصد ظرفیت خطوط ریلی استان استفاده می شود.

- مهرداد انصاری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در شرایط کنونی و تأثیر شیوع بیماری کرونا قطارهای فارس برای ایمنی مسافرین، فاصله گذاری اجتماعی با استفاده از 50 درصد ظرفیت کوپه ها رعایت می شود.

او ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی کامل قطار شامل سرویس های بهداشتی، راهروها، رستوران و کوپه ها پیش از حرکت قطار و در حین حرکت و هم چنین پلمپ گذاری کوپه ها در مبدأ به طور دقیق انجام می شود.

به گفته مدیرکل راه آهن فارس، تب سنجی و ضدعفونی وسایل مسافرین در بدو ورود و هنگارم خروج از ایستگاه های مسافری و هم چنین اختصاص ماسک به مسافرین در کوپه قطار از موارد دیگری است که برای سلامت مسافران و داشتن سفری ایمن در نظر گرفته شده است.

انصاری خاطرنشان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ایستگاه های مسافری و حین سفر از الزامات اداره کل فارس در سفرهای است.

همچنین غذای مسافرین به صورت بسته بندی سرو می شود وکارکنان قطار نیز مجهز به تجهیزات حفاظت شخصی مثل ماسک و دستکش هستند تا بتوانند به کمک دیگر همکاران سفری سلامت و ایمن را برای مسافرین خلق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف ظرفیت مسافری خطوط ریلی فارس استفاده می شود

نصف ظرفیت مسافری خطوط ریلی فارس استفاده می شود