مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-25سياسي

تفکر بسیجی محور اصلی توسعه همه جانبه کشور


در ابتدا همه فکر میکردند بسیج کاربردش نظامی است و شبیه نیروهای شبه نظامی و چریکی در سایر کشورهاست اما بسیج در طول این چهل و یک سال گذشته نشان داد یک نیروی منحصر به فرد است که هیچ نمونه ای ندارد و بسیج یک تفکر است یک مکتب است که خصوصیت بارزش بهرهگیری از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری مدیر دفتر سازمان دیده بان که جزء لاینفک بسیج است چرا که محور اصلی حرکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون جوانان پرشور بودهاند در واقع بسیج جوانترین مجموعه سازمانی منسجم در کشور است در هر کشوری نیروی انسانی حرف آخر را میزند.

خوشبختانه در سالهای اخیر بسیج روی کیفیت نیروی انسانی و ارتقاء سطح علمی در همه اقشار بسیج خوب کار کرده است که خود باعث کارآمدی بیشتر در همه عرصههای فرهنگی، علمی، اقتصادی و فنی و حرفه ای شده است بسیج بایستی براساس بیانیه گام دوم فرصتی فراهم کند که با محوریت جوانان همه جنبه های مردم سالاری دینی محقق گردد.

یک ساخت تغییر نگاه و باور مسئولان است در جهت جابجایی مدیران از نفس افتاده، حذف مدیران نفوذی و فاسد و استفاده از نیروهای جوان تازه نفس جهادی است.

این خود میتواند یکی از مراحل تکمیل دولت اسلامی باشد قطعاً اگر در حوزهی منابع انسانی در همه ابعاد حرکت کنیم بسیج مسیر پایهگذاری تمدن اسلامی را هموار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی محور اصلی توسعه همه جانبه کشور

تفکر بسیجی محور اصلی توسعه همه جانبه کشور