مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-25سياسي

دعا و انتظار حقیقی راهکاری برای نجات از گمراهی در عصر غیبت


افرادی در عصر غیبت از گناه و گمراهی نجات پیدا می کنند که خداوند آن ها را در راه دین ثابت قدم نگه دارد و شرط این ثابت قدم ماندن انتظار حقیقی و دعا برای ظهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی در سخنرانی که از بستر فضای مجازی و صحن های حرم مطهر بانوی کرامت پخش شد، گفت: بعد از شهادت امام هادی علیه السلام عده ای امامت امام حسن عسکری علیه السلام را قبول نداشتند اما عده ای نیز امامت را قبول داشتند و با سختی های زیادی مواجه بودند.

وی افزود: امام حسن عسکری علیه السلام در دوران امامت خودشان همواره تحت نظر بودند و در منطقه نظامی زندگی می کردند و حکومت ظالم، حضرت و یاران حضرت را به زندان می انداختند و ایامی که حضرت در زندان نبودند هفته ای دو بار خود را به مرکز خلافت معرفی می نمودند و شیعیان نیز اجازه ارتباط با حضرت را نداشتند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سختی های دوران امامت امام حسن عسکری علیه السلام این بود که امامان قبل از امام حسن عسکری علیه السلام، امام بعد از خودشان را معرفی می نمودند اما امام حسن عسکری علیه السلام نمی توانستند امام بعد از خود را به طور عمومی معرفی نمایند چون دشمنان درصدد دستگیری و قتل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعا و انتظار حقیقی راهکاری برای نجات از گمراهی در عصر غیبت

دعا و انتظار حقیقی راهکاری برای نجات از گمراهی در عصر غیبت