مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25پزشكي

کمک 840 میلیون تومانی خیرین استان مرکزی به حوزه سلامت


خیرین حوزه سلامت نقش بسیار مهمی در تأمین و ارتقای سطح سلامت در جامعه به خصوص در این روزهای پرفراز و نشیب کرونایی می توانند ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی سید محمد جمالیان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با توجه به اینکه دومین استان درگیر کشور بوده ایم، خیرین این حوزه به موقع و همیشه در کنار مجموعه علوم پزشکی بوده و هستند.

وی افزود: با توجه به فرسایشی بودن این بیماری و کاهش منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی و افزایش قیمت داروها و تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری و دیگر اقلام مورد نیاز نظیر اقلام حفاظت فردی برای پرسنل و اقلام بهداشتی دیگر و همچنین کاهش شدید درآمد بیمارستان ها و مراکز درمانی، خیرین در حوزه سلامت با حمایت های مالی به پشتیبانی خدمتگزاران مردم در حوزه بهداشت و درمان آمده و همچنان به دستان و کمک آنها چشم امید داریم و امیدواریم این حمایت ها و کمک ها با نیازهای دانشگاه برابری کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مجمع خیرین و کلیه خیران و نوع دوستان در سراسر استان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در آبان ماه سال جاری مبلغ 840 میلیون تومان توسط خیرین به حوزه سلامت (واحدهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی) کمک شده و اختصاص یافته که با توجه به شرایط بد اقتصادی جای بسی تقدیر و تشکر دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 840 میلیون تومانی خیرین استان مرکزی به حوزه سلامت

کمک 840 میلیون تومانی خیرین استان مرکزی به حوزه سلامت