مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25ورزشي

سرمربی والیبال سیرجان: برای بازی با سپاهان کاملا آماده ایم


امیدواریم امروز با تیم سپاهان تیمی که در بالای جدول قرار داره یک بازی خیلی محکم، تاکتیکی از طرف دو تیم رو شاهد باشیم.

- محمدرضا تندروان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در سیرجان در خصوص بازی امروز مقابل سپاهان اظهار داشت: امیدواریم امروز با تیم سپاهان تیمی که در بالای جدول قرار داره یک بازی خیلی محکم، تاکتیکی از طرف دو تیم را شاهد باشیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده ایم برای این مسابقه و تیم سپاهان احترام خاصی قائلیم به دلیل اینکه این تیم هم از بازیکنان خیلی با کیفیت و کادر فنی خیلی خوبی برخوردار هست و ما تمام تلاشمان را کردیم که در بهترین شرایط برای این مسابقه باشیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در رابطه با فاصله طولانی در برگزاری بازی ها گفت: از اینکه بازی ها با تاخیر دو هفته ای برگزار می شود قطعا در روند کار تیم ها تاثیر می گذارد اما ما باید به این شرایط عادت کنیم چون با رعایت مسائل بهداشتی که اعلام شده برای مقابله با ویروس کرونا ترجیحا باید، این فاصله ها باشد تا خطری تیم ها را تهدید نکند.

وی به بازیکنان مصدوم خود اشاره کرد و گفت: یکی دو نفر مصدوم داریم که زیاد مصدومیت آنها جدی نیست و امیدوارم که تاثیری بر عملکرد آنها نداشته باشد و تلاش می کنیم که بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی والیبال سیرجان: برای بازی با سپاهان کاملا آماده ایم

سرمربی والیبال سیرجان: برای بازی با سپاهان کاملا آماده ایم