مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25سياسي

سردار حسینی: سپاه تا پایان کرونا در کنار مردم خواهد بود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با توجه به فرمان رهبر انقلاب، سپاه با تمام قدرت و ظرفیت ورود کرد و تا اتمام این بیماری در کنار مردم خواهد بود و از ظرفیت خیرین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در مرحله سوم نهضت سراسری مبنی بر اجرای طرح کمک های مومنانه، در سومین مرحله این نهضت سراسری امروز 6 هزار و 252 بسته معیشتی بین محرومان کردستانی توزیع می شود.

وی افزود: با توجه به فرمان رهبر انقلاب، سپاه با تمام قدرت و ظرفیت ورود کرد و تا اتمام این بیماری در کنار مردم خواهد بود و از ظرفیت خیرین، مردم، نهادهای انقلابی و داشته های سپاه برای کمک به اقشار آسیب پذیر استفاده می کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه در هفته بسیج قرار داریم، ادامه داد: برکت بسیج خدمت،رسانی به مردم در همه عرصه ها است و به همین مناسبت امروز همزمان با توزیع این بسته های معیشتی 114 سری جهیزیه کامل به نوعروس کردستانی اهدا می شود.

سردار حسینی یادآور شد: اشتغال زایی یکی دیگر از رسالت های نیروهای بسیج و سپاه است که در همین راستا امسال با کمک سازمان جهاد کشاورزی 2 هزار و 100 هکتار از اراضی دیم استان به باغات آبی تبدیل می شود و برآورد می شود میزان تولید میوه در استان 50 هزار تن در سال افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسینی: سپاه تا پایان کرونا در کنار مردم خواهد بود

سردار حسینی: سپاه تا پایان کرونا در کنار مردم خواهد بود