مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25سياسي

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مددجوجویان زندان مرکزی سنندج


بسیج حقوقدانان استان در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، به مناسبت هفته بسیج و در راستای گرامیداشت این ایام، با حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی سنندج به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به آنان پرداختند.

- مدیرکل زندان های کردستان امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف کشور پس از دوران دفاع مقدس، باعث موفقیت ها و دستاوردهای مختلف شده است.

مراد فتحی افزود: بسیج فقط یک نهاد نظامی و متعلق به جنگ نیست، بلکه بسیج یک تفکر است و در همه حوزه ها و بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی فعالیت داشته و همواره نقشی مثبت و تعیین کننده داشته است.

وی ورود بسیج به عرصه حمایت از زندانیان و خانواده های آنان را نمادی دیگر از حضور بسیج در حمایت از اقشار نیازمند جامعه دانست و گفت: زندانیان و خانواده های نیازمند آنان این روزها با مشکلات متعددی مواجه هستند و می توان آنان را از اقشار در معرض آسیب جامعه به حساب آورد.

مدیرکل زندان های کردستان عنوان کرد: امیدواریم با ورود مبارک بسیج در راستای رفع مشکلات زندانیان و کمک به آزادی آنان از زندان، شاهد کاهش بسیاری از آسیب ها در جامعه باشیم.

فتحی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از مجموعه بسیج حقوقدانان استان در راستای ارائه مشاوره حقوقی رایگان به زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مددجوجویان زندان مرکزی سنندج

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مددجوجویان زندان مرکزی سنندج