مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-25سياسي

به استعلام مدارک تحصیلی غیر از سامانه سجاد پاسخ نمی دهیم


مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه سال گذشته موفق شدیم 165 هزار دانشنامه تحصیلی صادر کنیم، گفت: این سازمان به استعلام مدارک تحصیلی از طریقی غیر از سامانه سجاد پاسخ نمی دهد.

- مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه سال گذشته موفق شدیم 165 هزار دانشنامه تحصیلی صادر کنیم، گفت: این سازمان به استعلام مدارک تحصیلی از طریقی غیر از سامانه سجاد پاسخ نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید عبدالحمید انگجی در نشست مجازی مشترک مسئولان سازمان امور دانشجویان و بازرس کل امور آموزشی و پژوهشی سازمان بازرسی کل کشور با معاونین آموزشی دانشگاه ها اظهار کرد: استفاده از کیو آر کد بر روی مدرک تحصیلی ضمن بالابردن امنیت و صحت آن، هزینه ها برای دانشگاه ها را کاهش می دهد.

وی افزود: در دانشگاه ها روش های مختلفی مانند استفاده از افکت های امنیتی همچون هولوگرام و مهره های برجسته برای امنیت مدارک تحصیلی استفاده می شود و هر دانشگاهی روش خاص خود را دارد که هزینه ها را افزایش می دهد، ولی با ارسال مدارک به سامانه سجاد و درج کد 20 رقمی و کیو آر کد (کد صحت الکترونیکی) در این هزینه ها صرفه جویی می شود.

دکتر انگجی با اشاره به راه اندازی این سامانه از سال 98 گفت: سازمان امور دانشجویان به استعلام مدارک تحصیلی از طریقی غیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به استعلام مدارک تحصیلی غیر از سامانه سجاد پاسخ نمی دهیم

به استعلام مدارک تحصیلی غیر از سامانه سجاد پاسخ نمی دهیم