مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-25بين الملل

با گروه موسیقی راک آنتونی بلینکن آشنا شوید!


یک پایگاه اینترنتی آمریکایی گزارش داد که آنتونی بلینکن، گزینه جو بایدن برای منصب وزیر امور خارجه در دولتش، سابقه تشکیل یک گروه موسیقی راک و انتشار آهنگهایش را داشته است.

- یک پایگاه اینترنتی آمریکایی گزارش داد که آنتونی بلینکن، گزینه جو بایدن برای منصب وزیر امور خارجه در دولتش، سابقه تشکیل یک گروه موسیقی راک و انتشار آهنگهایش را داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد، آنتونی بلینکن از سوی جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا به عنوان گزینه وزیر امور خارجه دولتش انتخاب شده است.

پایگاه اینترنتی وایس نوشت: حالا میدانم شما ممکن است فکر کنید؛ صبر کن، آیا این همان آنتونی بلینکن رهبری کننده یک پروژه موسیقی راک متعلق به مردان سن بالا با نام ABlinken در اسپاتیفای است؟ همان خواننده آهنگ های Lip Service و Patience ؟ جواب مثبت است.

بله خودش است.

بلینکن سابقه زیادی در وزارت امور خارجه آمریکا داشته و حرفه خود را در آنجا تحت دولت کلینتون شروع کرده و در دولت باراک اوباما به عنوان معاون وزیر امور خارجه خدمت کرد.

(او را می توانید در پس زمینه تصویر مشهور مقامهای دولت که در اتاق وضعیت مشغول دنبال کردن عملیات کشتن اسامه بن لادن هستند، ببینید).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گروه موسیقی راک آنتونی بلینکن آشنا شوید!

با گروه موسیقی راک آنتونی بلینکن آشنا شوید!