مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-25پزشكي

بستری های کرونایی یزد همچنان در سرشیبی آمار


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تداوم روند کاهشی موارد مشکوک به کرونای استان یزد در صورت تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به کمتر از 800 تن رسید.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تداوم روند کاهشی موارد مشکوک به کرونای استان یزد در صورت تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به کمتر از 800 تن رسید.

دکتر ابراهیم سلمانی در این باره گفت: در حال حاضر 792 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 188 بیمار به دلیل شرایط بیماری در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 461 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که 136 بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که متاسفانه 21 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند، تاکید کرد: هر چند تعداد موارد بستری مشکوک کاهش یافته است اما در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، باز شاهد تاخت و تاز کرونا در استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونایی یزد همچنان در سرشیبی آمار

بستری های کرونایی یزد همچنان در سرشیبی آمار