مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-25سياسي

آزمون دستیاری به تعویق نمی افتد/ عدم امکان بازگشت برای دانشجویان خارج از کشور


با توجه به شرایط فشرده ای که بر آزمون های علوم پزشکی حاکم است امکان تعویق آزمون دستیاری از اسفندماه 99 وجود ندارد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: با توجه به شرایط فشرده ای که بر آزمون های علوم پزشکی حاکم است امکان تعویق آزمون دستیاری از اسفندماه 99 وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علی اکبر حق دوست امروز در نشست مجازی با دانشجویان و نماینده شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی در پاسخ به سئوالات دانشجویان در زمینه های آموزشی و دانشجویی گفت: این نشست فرصتی برای پاسخگویی به سئوالات دانشجویان است و ما خود را ملزم می دانیم که به پرسش های دانشجویان پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حقوق دانشجویان شهریه پرداز که همانند دانشجویان دوره های روزانه کشیک می دهند و کارورزی خود را انجام می دهند و در برخی دانشگاه ها حق الزحمه دریافت نمی کنند، گفت: منم به این موضوع اعتقاد دارم که باید حقوق این دانشجویان پرداخت شود.

حقوق دانشجویان شهریه پرداز به تصویب هیات امناها می رسد معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: معاونت آموزشی درصدد است که این موضوع را به هیات امنای دانشگاه ها ارسال کند تا در هیات امناها مصوب شود و و ضمانت اجرایی پیدا کند و امیدوارم در اولین دوره برگزاری هیات امناها از ابتدای سال آینده تلاش شود مشکل پرداخت حق الزحمه به دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون دستیاری به تعویق نمی افتد/ عدم امکان بازگشت برای دانشجویان خارج از کشور

آزمون دستیاری به تعویق نمی افتد/ عدم امکان بازگشت برای دانشجویان خارج از کشور