مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-25بين الملل

پامپئو انتقادهای جیمز ماتیس از رویکرد اول آمریکا را مردود دانست


مایک پامپئو در مصاحبه ای انتقادهای جیمز ماتیس، وزیر دفاع سابق دولت دونالد ترامپ از رویکرد اول آمریکا ی این دولت در حوزه سیاست خارجی را مردود و مطلقا اشتباه دانست.

- پامپئو انتقادهای جیمز ماتیس از رویکرد "اول آمریکا" را مردود دانست مایک پامپئو در مصاحبه ای انتقادهای جیمز ماتیس، وزیر دفاع سابق دولت دونالد ترامپ از رویکرد "اول آمریکا"ی این دولت در حوزه سیاست خارجی را مردود و "مطلقا اشتباه" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فاکس نیوز، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با برت بایر، مجری برنامه گزارش ویژه گفت: من احترام زیادی برای او (جیمز ماتیس) قائل هستم اما در این مورد مطلقا اشتباه می کند.

رویکرد اول آمریکا در بطن خود تصدیق این موضوع است که زمانی که آمریکا در خانه امن باشد، زمانی که آمریکا برای اقتصاد کشور خودمان و برای موفقیت خودمان کارهای خوبی انجام دهد، این آمریکا یک نیروی حامی خیر خواهد بود.

پامپئو این اظهارنظر را در واکنش به مقاله ای به قلم ماتیس و چند کارشناس اندیشکده های آمریکایی در مجله فارن افرز با تیتر دفاع در عمق مطرح ساخت.

نویسندگان این مطلب گفتند، امیدوار هستند جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا سریعا استراتژی امنیت ملی را مورد بازبینی قرار داده و رویکرد اول آمریکا را از محتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو انتقادهای جیمز ماتیس از رویکرد اول آمریکا را مردود دانست

پامپئو انتقادهای جیمز ماتیس از رویکرد اول آمریکا را مردود دانست