مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-25سياسي

خبر مهم روحانی در مورد دستورات ویژه رهبر معظم انقلاب و نحوه حضور کارمندان


«انتظار داریم دولت جدید آمریکا، به سرعت تصمیمات ضد ایرانی ترامپ را لغو کند و در این صورت ایران و آمریکا می توانند برگردند به شرایط 20 ژانویه 2017 و این می تواند حل مسئله باشد و شرایط را تغییر بدهد.

- رییس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: انتظار داریم دولت جدید آمریکا، به سرعت تصمیمات ضد ایرانی ترامپ را لغو کند و در این صورت ایران و آمریکا می توانند برگردند به شرایط 20 ژانویه 2017 و این می تواند حل مسئله باشد و شرایط را تغییر بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با قدردانی از مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی سه ساله در برابر ترامپیان، تصریح کرد: یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست حتمی و قطعی دشمن در این جنگ اقتصادی، پایان دوران ترامپیسم است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: در تاریخ ایران 2 دفاع مقدس داشتیم یک دفاع مقدس 8 ساله در برابر صدامیان و یک دفاع مقدس در برابر جنگ اقتصادی ترامپیان و بحمدالله ملت ما هم در هر دو جنگ موفق و پیروز شد.

رییس جمهور با اشاره به حمایت تقریبا شرق و غرب در جنگ 8 ساله از رژیم متجاوز صدام اظهارداشت: در این جنگ 3 ساله هم تقریباً تنها بودیم و کسی ما را یاری و کمک نکرد اما این کارگران، کشاورزان، صادرکنندگان و تلاشگران تولید به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم روحانی در مورد دستورات ویژه رهبر معظم انقلاب و نحوه حضور کارمندان

خبر مهم روحانی در مورد دستورات ویژه رهبر معظم انقلاب و نحوه حضور کارمندان