مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-25بين الملل

رایزنی تلفنی پوتین با علی اُف و پاشینیان درباره قره باغ کوهستانی


کاخ کرملین از رایزنی تلفنی جداگانه رییس جمهور روسیه با همتای آذربایجانی و نخست وزیر ارمنستان درباره وضعیت جاری در قره باغ کوهستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که اقدامات میدانی برای اجرای توافق سه جانبه سران روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره توقف جنگ در قره باغ کوهستانی ادامه دارد، کاخ کرملین از تماس رییس جمهور روسیه با روسای این دو کشور خبر داد.

بنا بر گزارش روزنامه ینی شفق ، کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز سه شنبه (دیروز) به صورت جداگانه با الهام علی اُف رییس جمهور جمهوری آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان تماس تلفنی برقرار کرد.

طبق اعلام دفتر ریاست جمهوری روسیه، پوتین در این دو تماس تلفنی درباره اوضاع در منطقه قره باغ کوهستانی صحبت و تبادل نظر کرد.

به گفته کاخ کرملین، رایزنی درباره حضور نیروهای حافظ صلح روسیه در قره باغ کوهستانی و انجام برخی دیگر از اقدامات به منظور ارائه کمک های انسان دوستانه در این منطقه از جمله محورهای رایزنی پوتین با علی اُف و پاشینیان بود.

این نهاد روس اعلام کرد، سران سه کشور درباره افزایش همکاری روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در زمینه اقتصادی و برداشتن موانع موجود بر سر حمل و نقل و ترانزیت در منطقه قره باغ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی پوتین با علی اُف و پاشینیان درباره قره باغ کوهستانی

رایزنی تلفنی پوتین با علی اُف و پاشینیان درباره قره باغ کوهستانی