مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-25سياسي

«فنون اقناع در رسانه» منتشر شد


انتشارات دانشگاه تهران کتاب «فنون اقناع در رسانه» را به بازار نشر آورد.

- انتشارات دانشگاه تهران کتاب فنون اقناع در رسانه را به بازار نشر آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب فنون اقناع در رسانه نوشته سید مهدی شریفی، تهمینه بختیاری، مهران ابراهیمی و علی حاج محمدی توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شد.

شریفی در پیشگفتار کتاب نوشته است: ارتباط بین افراد و گروه های اجتماعی اگر از رهگذر اقناع و رضایت و بدون فریب با دستیابی به عمق ذهن و دل انسان ها صورت گیرد، رشد تمدنی ملت ها را به همراه خواهد داشت که رسانه ها پیشگامان چنین رسالتی در توفیقات جامعه محسوب می شوند.

دانشیار دانشگاه تهران اضافه کرده است: ذهن ابر هوشیار و خلاق در فضایی که عقیم گری خلاقیت وجود نداشته باشد بسیاری از فطرت های پاک را با فنون اقناع رسانه ای به آگاهی ناب نزدیک می کند.

از مهم ترین بخش های این کتاب هفت فصلی، فرایند انتقال 360 درجه ای پیام، تأثیرات پیام بر سیستم اول و دوم، نظریه های اقناع، پیش اقناع، اشتراک اقناع با علوم، استراتژی های محتوا و همچنین اقناع بر پایه ایتوس، پاتوس و لوگوس در این زمینه ها اشاره کرد: اخبار مکتوب، پادکست، خبر تلویزیونی، کنداکتور هوشمند، روایت، زاویه دوربین، فیلم سینمایی، انواع مستند خبری، آگهی های بازرگانی، زبان بدن، پژوهش های خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فنون اقناع در رسانه» منتشر شد

«فنون اقناع در رسانه» منتشر شد