مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-25پزشكي

پرداخت برخط هزینه نسخ الکترونیک دارویی بیماران


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هزینه نسخ الکترونیکی دارویی بیماران تامین اجتماعی به صورت برخط به داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی استان پرداخت می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هزینه نسخ الکترونیکی دارویی بیماران تامین اجتماعی به صورت برخط به داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی استان پرداخت می شود.

علی محمدی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با طرح نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: طرح نسخه الکترونیک در سطح کشور از سوی تامین اجتماعی به لحاظ شیوع کرونا و اجرای برنامه های عملیاتی گسترش پیدا کرده است.

وی در رابطه با پرداخت برخی نسخ الکترونیکی هزینه دارو، افزود: به دلیل تامین نیاز مالی داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور و ارائه خدمات دارویی به بیمه شدگان این سازمان، هزینه دارویی نسخ الکترونیکی به صورت برخط پرداخت می شود.

این مسئول در رابطه با محدودیت زمانی نسخ الکترونیکی تأمین اجتماعی، تصریح کرد: داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی باید به علت محدودیت زمانی موجود، نسخ الکترونیکی ارائه شده را تا 24 ساعت همان روز در سامانه تکمیل یا حذف کنند تا هزینه آن به حساب داروخانه واریز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت برخط هزینه نسخ الکترونیک دارویی بیماران

پرداخت برخط هزینه نسخ الکترونیک دارویی بیماران