مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-25بين الملل

پیام حمله موشکی یمن به آرامکو برای تل آویو/ وحشت زدگی صهیونیست ها


تحلیلگر مشهور جهان عرب در خصوص عملیات موشکی موفقیت آمیز یمنی ها علیه تأسیسات آرامکو عربستان، گفت: یمنی ها این پیام را به اسراییل مخابره کردند که موشک هایشان می تواند حتی به تل آویو هم برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، عبدالباری عطوان تحلیلگر مشهور جهان عرب با انتشار یک پست توییتری به عملیات موشکی موفقیت آمیز اخیر نیروهای مقاومت یمن علیه تأسیسات نفتی آرامکو عربستان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در پست توییتری خود که به تازگی منتشر شده، نوشته است: عربستان سعودی رسماً اذعان کرد که موشک شلیک شده توسط انصارالله به تأسیسات نفتی آرامکو در شهر جده اصابت کرده است.

این یک تحول راهبردی در جنگ یمن به شمار می رود.

این تحلیلگر مشهور جهان عرب در ادامه پست توییتری خود آورده است: تحول راهبردی که پس از حمله موشکی به آرامکو در جنگ یمن ایجاد شده است می تواند تمامی معادلات موجود را دستخوش تغییر سازد.

عطوان همچنین عنوان کرده است: این تحول راهبردی در واقع تل آویو را وحشت زده کرده و این پیام را مخابره می کند که موشک ها چه از صعده و چه از غزه در نهایت قادر به رسیدن به تل آویو هستند.

یمنی ها این پیام را به سعودی مخابره کردند که اسراییل حتی قادر به محافظت از خود نیست پس چگونه می تواند از شما محافظت کند؟ پیشتر نصر الدین عامر معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حمله موشکی یمن به آرامکو برای تل آویو/ وحشت زدگی صهیونیست ها

پیام حمله موشکی یمن به آرامکو برای تل آویو/ وحشت زدگی صهیونیست ها