مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-25اقتصادي

پتانسیل مغفول مانده ی «مشاغل خانگی» برای رونق اقتصاد کشور


بر اساس مطالعه مشاغل خانگی در کشورهای دیگر باید بگویم وقتی که اقتصاد کلان کشور در تزریق توانمندی ها با مشکل مواجه می شود مشاغل خانگی این توانمندی را دارند که موجب رونق اقتصاد شوند و از نظر سیاست های کلان با هزینه پایین و سرعت بالا .

- پتانسیل مغفول مانده ی مشاغل خانگی برای رونق اقتصاد کشور ایسنا/قزوین یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس مطالعه مشاغل خانگی در کشورهای دیگر باید بگویم وقتی که اقتصاد کلان کشور در تزریق توانمندی ها با مشکل مواجه می شود مشاغل خانگی این توانمندی را دارند که موجب رونق اقتصاد شوند و از نظر سیاست های کلان با هزینه پایین و سرعت بالا موجب تولید شوند و نتیجه سریعی از آن به دست آوریم.

یوسف فتح الهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استان قزوین علاوه بر پتانسیل خوب در حوزه صنایع دستی، به بازار تهران دسترسی دارد که اقتصاد حاصل از مشاغل خانگی می تواند خانواده های در سطح متوسط را پوشش داده و نیاز آن ها را تأمین کند.

وی ادامه داد: توجه داشته باشیم چون شهر قزوین یک شهر صنعتی است و مسئولین عادت به اعداد و ارقام بلند دارند که این امر باعث مغفول ماندن بخش مشاغل خانگی شده است.

این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: تطابق عرضه و تقاضا در صنایع دستی استان وجود ندارد و محصولات صنایع دستی که در استان تولید می شود وارد بازارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل مغفول مانده ی «مشاغل خانگی» برای رونق اقتصاد کشور

پتانسیل مغفول مانده ی «مشاغل خانگی» برای رونق اقتصاد کشور