مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-25ورزشي

تیم فوتسال پرطرفدار شمالی، سامان می گیرد


تیم فوتسال شهروند ساری که از پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر فوتسال ایران است به زودی با اسپانسری تازه تمرینات خود را شروع می کند.

- تیم فوتسال شهروند ساری که از پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر فوتسال ایران است به زودی با اسپانسری تازه تمرینات خود را شروع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتسال شهروند ساری پس از پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال آبستن اتفاقاتی بود که این تیم را تا مرز انحلال هم پیش برد اما در نهایت سعید نجاریان، مالک و مدیرعامل این باشگاه چراغ تنها تیم مازندران در لیگ برتر فوتسال را روشن نگه داشت تا این تیم پرطرفدار بار دیگر در لیگ برتر بماند.

با این حال این تیم در مسیر پیش رو با مخاطرات زیادی روبرو شد.

تعطیلی چندباره تمرینات این تیم، جدایی محسن حسن زاده از این تیم تنها چند روز پس از انتصاب به عنوان سرمربی و همچنین جدایی چندین بازیکن کلیدی از جمع ساروی ها و بن بست در پیدا کردن اسپانسر از جمله مشکلات این تیم بود اما توافقاتی با یک اسپانسر صورت گرفته تا این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشد.

این اسپانسر قرار است توافق قطعی خود را ظرف هفته آینده با مدیرعامل شهروند ساری انجام داده و این تیم تمرینات خود را با سرمربی جدید شروع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتسال پرطرفدار شمالی، سامان می گیرد

تیم فوتسال پرطرفدار شمالی، سامان می گیرد